Lihaste kasvatamine


Lihasjõud on sportliku jõudluse aluseks. Kuna liikuvuse aluse kujundajaks on lihastreening, pööratakse spordis erilist tähelepanu skeletilihaste tugevdamisele. Ainult tänu piisavale lihaste toele on tipptulemuste saavutamine ülepea võimalik. Erilise tähelepanu all on sellest aspektist keha kompenseeriv stabiliseerimine ühekülgse koormuse ja sellega seotud lihaste tasakaalustamatuse vastu. Sportlikus põhitreeningus on otsustava tähtsusega selgesti väljendunud lihaste vastupidavus ja maksimaalne jõud. Need kaks loovad ka vundamendi, millele ehitatakse üles kogu järgnev kehaline võimekus.

Intensiivse jõutreeningu korral tekivad lihastes väikesed, kiurebenditega sarnanevad mikrokahjustused. Need paranevad järgnevas regeneratsioonifaasis, nende vastupidavus kasvab ja saavutab suuremat koormust taluva taseme, et suure koormuse all olevaid struktuure tulevaste kahjustuste eest paremini kaitsta. See, kas tulemuseks on hüpertroofia või maksimaalse jõu kasv, sõltub mikrokahjustuste astmest. Eelmainitud head tulemused võib saavutada vaid piisavalt pikaajalise keskmise või kõrge intensiivsusega stimuleerimise teel. Nagu näitavad arvukad uuringud, saavutatakse lihasmassi kasv eriti tõhusalt just EMS treeningu tulemusel.

"Kaotasin kahe kuuga 2 kilogrammi. Soovitan teilegi!"

- Ellie Golding
Kaart
Treeningute aeg

E-R: 9:00-21:00
L-P: 11:00-18:00

Kontaktid

Admirali maja, Ahtri 6A, 10151 Tallinn

W3Schools W3Schools

Tel 644 0507
info@justfit.ee

Liitumine on lihtne