KKK


Milliseid negatiivseid kõrvalmõjusid võivad elektrilised impulsid esile kutsuda?

Vastavalt masinate tootja informatsioonile puuduvad sellel negatiivsed kõrvalmõjud. Pigem on märgatud rida väga positiivseid efekte peale treeninguid EMS-meetodil.


Kas on võimalik EMS-meetodi kasutamisel JustFit klubis suurendada lihasmassi samamoodi, kui süstemaatiliste harjutuste abil jõusaalis?

Jah! EMS-i abil saavutate te paremaid tulemusi ning katate suuremat lihaste arvu palju väiksema ajakuluga, samal ajal kahjustamata kudesid ja lihaseid, mis võib juhtuda tava treeningutel!


Kas EMS-treeningud mõjutavad negatiivselt südame tööd?

Ei. Süda on isoleeritud sellist tüüpi VOOLUST. Elektroimpulside mõju südamele sarnaneb tavalistele harjutustele treeningsaalis.


Kas EMS treeningud aitavad vabaneda tselluliidist?

Jah! Viimased saksa teadlaste poolt tehtud uuringud tõestavad, et EMS on efektiivseim XXI. sajandi alguse meetod, mis aitab sidekudet elastsemaks muuta ning vähendab rasvakihti.


Kui palju tuleb treenida EMS-meetodil, et tulemus oleks nähtav?

Esimesed edukad tulemused on igal juhul nähtavad juba peale 3-5 treenimist. Peamine on, et treenimine toimuks õige sageduse ja intensiivsusega! Meie personaaltreenerid koostavad igale kliendile spetsiaalselt talle mõeldud treenimiskava.


Kas on võimalik vabaneda lihaste pingetest EMS treeningute abil?

EMS-treeningud suurendavad vereringet lihastes. Tänu sellele aitavad treeningud vabaneda krampidest ning pingetest lihastes.


Kas EMS treeningud aitavad kehamassi langetada ning rasva vähendada?

EMS treeningud aitavad kaasa efektiivsele kehamassi langetamisele ning rasva vähenemisele. Kõrge metaboolne aktiivsus treeningute ajal, mis jätkub ka mitme tunni jooksul peale treeninguid, annavad stabiilset lihasmassile juurde kasvu ning parandavad oluliselt ainevahetust. EMS treeningute abil väheneb naistel rasva probleemsetes tsoonides– talje, puusad, tuharad. Tugevnevad käte- ja rinnalihased ning väheneb ka tselluliit.


Kas EMS treeningud aitavad lihaste tasakaalutuse, rühihäirete ja seljavalude kõrvaldamisel?

Tasakaalutus selja, kõhu ning vaagna lihaskorsetis on levinud kaebused. JustFit’i treenerid treenivad teatud lihasgruppe EMS-meetodi abil efektiivselt ja sihikindlalt, mis aitab taastada lihaste jõuvahekorrad. Eriti märkimisväärselt saavutatakse tulemusi seljavalude kõrvaldamisel. Samal ajal tugevnevad ka rühti hoidvad lihased, mis tagab rühi õige hoiaku.


Kas toimub lihasmassi kasvatamine?

On täheldatud, et EMS treeningute ajal jõunäitajate kasv toimub lihasmassi kasvatamise arvel. Märkimisväärne rinna, käte ja jalgade lihasmassi suurenemine on ilmne juba 3-4 treeningu järel. JustFit’i personaaltreenerid aitavad Teil saavutada soovitud tulemusi väga lühikese ajaga!


Kas elektromüostimulatsioon soodustab jõu suurenemist?

EMS’iga toimub tugev lihaste kokkutõmbumine, nagu ka jõutreeningute puhul. Suureneb kiudude ning kõikide lihaste aktiveerimine, mis omakorda viib jõunäitajate suurenemiseni.


Millised on vastunäidustused?

  • Kardiostimulaator
  • Rasedus
  • Rasked vereringe häires
  • Kubemesong
  • Kõhusong
  • Tuberkuloos
  • Onkoloogilised haigestumised
  • Ateroskleroosi hilised staadiumid
  • Rasked neuroloogilised haigestumised (epilepsia, sclerosis multiplex)
  • Suhkrutõbi
  • Palavik, ägedad bakteriaalsed või viirusinfektsioonid
  • Hemofiilia


Kas rasedus on EMS-treeningutel vastunäidustus?

Rasedus ei ole vastunäidustus. Kuid meie ei soovita treenida EMS-meetodil raseduse ajal. Oma füüsilise vormi taastamiseks soovitame meie treeningutesse tulla neli nädalat peale lapse sündi.


Millised on EMS-treeningute tulemused?

Toime mehhanismid, mis on tuntud elektroteraapias, on nüüd aktiivselt kasutusel sporditreeningutes lihaste stimulatsiooni tarbeks. Esmaülesandeks on vereringe parendamine, lihaste stimulatsioon ning valude vähendamine, mis sõltuvalt sihtrühmast on edukalt lahendatavad elektroodide mõju abil.


Kui tihti on vaja treenida lihasmassi suurendamiseks?

Meie soovitame ühte 20-minutilist treeningut nädalas.


Kas teiste spordialadega tegeledes võib tõsta tulemusi EMS treeningute abil?

Lihasjõu tasakaalutus on sporditulemuste vähenemise faktoriks paljudel spordialadel. EMS on kasulik, kui on vaja parandada konkreetsete liikumisoskuste tulemusi, parandada lihaste kvaliteeti ning kõrvaldada tekkinud tasakaalutusi. Peale seda, EMS koos selle mitmete innovaatiliste tehnoloogiate ja taktikatega on alternatiiviks traditsioonilistele jõutreeningutele. See aitab saavutada parimaid tulemusi ning säästab aega. See on meie arvates kaalukaim argument profisportlaste jaoks.


Kas EMS treeningutel suureneb maksimaalse jõu ja vastupidavuse näitaja?

Treenimata inimesed kasutavad ainult 40% kuni 70% nende potentsiaalsest jõust. EMS vähendab näitajat maksimaalse ja absoluutse jõu vahel. Saladus on selles, et EMSi abil liikumis sünkroniseeruvad ja aktiveeruvad paremini. Samuti kasvab oluliselt lihaste vastupidavus.

"Kaotasin kahe kuuga 2 kilogrammi. Soovitan teilegi!"

- Ellie Golding
Kaart
Treeningute aeg

E-R: 9:00-21:00
L-P: 11:00-18:00

Kontaktid

Admirali maja, Ahtri 6A, 10151 Tallinn

W3Schools W3Schools

Tel 644 0507
info@justfit.ee

Liitumine on lihtne